regeneracja koła dwumasowego lublin

Inaczej , koła zamachowe o podwójnej masie są kosztowne i bardziej podatne na uszkodzenia niż proste , pojedyncze układy masowe zwłaszcza jeśli pojazd będzie zaktualizowany tak, aby zyskał większy moment obrotowy Regeneracja kół dwumasowych lublin Komplety do konwersji pojedynczej masy zastępują dwumasowe koło zamachowe prostszym , bardziej odpornym systemem Regeneracja koła dwumasowego lublin W trakcie gdy pojedynczy system masowy okaże się nieco głośniejszy niż zestaw podwójnej masy, będzie również bardziej sprawdzony , zwłaszcza w zastosowaniu z obrotami o wysokim momencie obrotowym / niskim biegu jałowym Regeneracja koła dwumasowego lublin Natomiast jeżeligdy pojawi się dźwięk podczas używania biegów dźwięk, jaki wywołuje ręczna skrzynia biegów, gdy biegi w tym systemie są w układzie zerowym i są delikatnie potrącane przez silnik – to regeneracja kół dwumasowych jest właściwie nie do zignorowania. Będzie to brzmiało prawie jak lekki pukanie lub warczenie i nie ma jakiegokolwiek żadnego złego wpływu na skuteczność lub trwałość przekładni lecz jest niezwykle denerwujące mimo iż hałas w czasie zmiany biegu występuje wyłącznie wtedy , kiedy pojazd jest na biegu jałowym , a skrzynia biegów będzie w położeniu elementarnym. To dwumasowe koło zamachowe to następna część samochodu, która przeszła duży proces „ewolucji”. Tendencja branży samochodowej do budowy a nawet mocniejszych silników będzie kierować do komplikacji przełożenia tej mocy z silnika na biegi. Będzie to oznaczać , że większy, solidniejszy silnik potrzebował dużego kompletu obejmującego i koło i sprzęgło. Kiedyś rozwiązywano to po prostu poprzez powiększenie rozmiaru koła zamachowego, zestawu sprzęgła, a co ma z tym związek skrzyni biegów. Ale w ostatnim czasie przemysł transportowy został pokonany przez ograniczenia. To sprawiło, iż pojawiło się podwójne koło zamachowe, a moment potem naprawa koła dwumasowego. Co zapewnia tego rodzaju koło dwumasowe ? Jego głównym zadaniem będzie kompensacja konkretnego momentu obrotowego właśnie między silnikiem a przekładnią przy jednoczesnej oszczędności cennej przestrzeni i materiału. Dla większego , solidniejszego układu silnikowego można użyć drobniejszego koła zamachowego, zestawu sprzęgła oraz skrzyni biegów.

Opracowano przez: Dominika